Kliknutím na Souhlasím se vším budou uloženy cookies funkční, výkonnostní, analytické i marketingové - dokážeme vám tak umožnit pohodlné používání webu, měřit funkčnost našeho webu i vás cílit reklamou. Své preference můžete snadno upravit kliknutím na tlačítko "Podrobné nastavení"


Sklenik.cz > Jak reklamovat?

Jak reklamovat?

Při dodání - poškození zboží nebo obalu

Pokud je zboží nebo obal viditelně poškozené, tak zboží automaticky nepřebírejte (!!) a s řidičem dopravy ihned sepište zápis o poškození zásilky.  

Po rozbalení - chybějící díl nebo část dodávky

Zásilku doporučujeme ihned zkontrolovat s ohledem na kompletnost a nepoškozenost. Pokud po rozbalení zásilky zjistíte, že je nekompletní nebo že nějaký díl chybí, tak ihned kontaktuje náš zákaznický servis na e-mailu: technik@lanitplast.cz. 

Při užívání - vada zboží:

  1. nejprve si prosím prověřte, jestli se opravdu jedná závadu, která je důvodem k reklamaci (tj. pokud možno znovu prostudujte montážní návod výrobku a ověřte si, že výrobek máte správně zabudován a že jej správně užíváte)
  2. ověřte si, že je zboží v záruční době, případně že reklamujete závadu, na kterou je poskytována dodatečná smluvní prodloužená záruka (pozor, prodloužená záruka je u většiny našich výrobků poskytována pouze na vybrané vlastnosti a ne na celý produkt jak celek) 
  3. připravte si doklad o nákupu (dodací list, účtenku, fakturu) 
  4. ke kontaktu s námi doporučujeme použít přiložený Reklamační protokol 

Reklamační protokol ke stažení - kliněte zde

K písemnému vyřizování reklamace používejte výhradně tento kontakt:

LANIT PLAST, s.r.o.
Hlubočinka 809
251 68 Sulice

Nebo nám napište email (doporučujeme):

NASTAVENí COOKIES

KROFTAS Czech s.r.o., Waltrova 1216/31, Plzeň, 318 00, ČESKÁ REPUBLIKA, email info@sklenik.cz

KROFTAS CZECH s.r.o.