Kliknutím na Souhlasím se vším budou uloženy cookies funkční, výkonnostní, analytické i marketingové - dokážeme vám tak umožnit pohodlné používání webu, měřit funkčnost našeho webu i vás cílit reklamou. Své preference můžete snadno upravit kliknutím na tlačítko "Podrobné nastavení"


Sklenik.cz > Způsoby dopravy

Cena dopravy

V české verzi e-shopu je možné objednat pouze dopravu po ČR (dodání mimo území ČR v této české verzi eshopu není možné). Pro konkrétní objednávku nemusí být dostupné všechny způsoby doručení, např. pokud se jedná o zboží větších rozměrů. V košíku se vám vždy ukáže, ze kterých možností dopravy máte na výběr.

Na našem eshopu nabízíme tyto způsoby dopravy:

  • osobní odběr na naší pobočce - ZDARMA
  • doprava LANIT PLAST po ČR - cena je závislá na objemu a především na hmotnosti zboží - naprostá většina našeho zboží je pro dopravce nadrozměrná a těžká, proto prosím počítejte s poněkud vyšší cenou dopravného, než je obvyklé u běžného spotřebního zboží typu mobily, kosmetika apod. 
  • pokud je u zboží označení DOPRAVA ZDARMA - doprava zdarma platí pro na všechno zboží z košíku
  • doprava mimo ČR - na tomto eshopu není možná

Dnes platí při nákupu nad 6 000 Kč DOPRAVA ZDARMA.

Kdy bude zboží odesláno ?

Do 24 hod po objednání zboží vás bude kontaktovat náš operátor (mimo víkendy a státní svátky). Pokud zvolíte osobní odběr, tak záleží většinou na vaší dohodě s naším operátorem. Zboží je skladem většinou na centrálním skladě Hlubočinka u Prahy, na ostatních výdejní místa je zboží odtud distribuováno. Pokud zvolíte dopravu LANIT PLAST, tak si termín dopravy dohodnete s naším operátorem. Pokud se jedná o zboží, které je možné poslat běžnou sběrnou službou, tak bude expedice zboží obratem. Pokud se jedná o nadměrné rozměry, tak bude doprava provedena naším speciálním nákladním vozidlem a to nejpozději do 7 pracovních dnů po objednávce (v každém případě podle dohody s Vámi). Do každého kraje ČR zajíždí naše doprava pravidelně 1x týdně.

Zboží přijde poškozené

Pokud jsou zboží nebo obal viditelně poškozené, tak zboží nepřebírejte (!!) a s řidičem dopravy ihned sepište zápis o poškození zásilky. DŮLEŽITÉ - pokud převezmete zboží viditelně poškozené a nesepíšete s řidičem zápis o poškození zásilky, tak je možnost reklamace poškození u dopravní firmy minimální ... 

Zboží nedorazí v avizovaném termínu

Pokud objednané zboží nedorazí v avizovaném termínu, prosíme kontaktujte rovnou dopravce pomocí odkazu na sledování zásilky, který vám byl doručen v emailu po předání zboží k dopravě.

NASTAVENí COOKIES

KROFTAS Czech s.r.o., Waltrova 1216/31, Plzeň, 318 00, ČESKÁ REPUBLIKA, email info@sklenik.cz

KROFTAS CZECH s.r.o.